proConnect Kennisbank
Informatie, documentatie en FAQ
Dashboard
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.
Green Driving
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.
Productie
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Kan ik meerdere locaties uploaden?
Dit kan via Continental/VDO. Hiervoor dien je een upload template bij Continental/VDO aan te vragen. Mits juist ingevuld kan een totaal van 1000 adressen in één keer geupload worden. Deze locaties zullen voorzien worden van een straal van 50m. In het locatiemenu kunnen de geuploade locaties verder verfijnd worden.
Kan ik vanuit een map een locatie definiëren?
Dit kan via de rittenregistratie. Door een start/stop adres te selecteren, kan in het volgende menu de van: en naar: adres aangevinkt worden om opgenomen te worden als locatie.
Kaart
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Hoe verander ik de labelweergave bij de voertuigen?
Dit is in te stellen in het mijn-account menu van de beheerder. Kies in het veld uit ‘Volledig’, ‘Bestuurder’, ‘Kenteken’, ‘Laatste Locatie’ of ‘Voertuignummer’.
Beheer
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Kost het sturen van een SMS bericht geld?
Ja, kosten zijn per verstuurd bericht (per nummer) en afhankelijk van de provider van het gekozen nummer
Tachograaf
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar als je een Remote Tachograaf Data download abonnement hebt afgesloten.
Rapporten
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen. Het aantal soorten rapporten is afhankelijk van het type abonnement dat is afgesloten.
Support
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Gebruiker
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Hoe stel ik een taal in voor de gebuiker?
Momenteel ondersteunt proConnect 3 talen te weten; Nederlands, Duits en Engels. Dit kan ingesteld worden per gebuiker.
Andere talen kunnen worden aangevraagd. Omdat elke gebruiker van het systeem een andere taal als voorkeur kan hebben, worden de talen ingesteld bij iedere individuele gebruiker.
Ga naar [Beheer]-[Gebruikers] en selecteer een gebruiker (of maak een gebruiker aan) en selecteer [CULTUUR]. Kies een taal.