
Voorkom verrassingen met het vernieuwde TIS-Web®
“ILT scherpt handhaving rij- en rusttijden wegvervoer aan”
Lees meerHoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Kan ik meerdere locaties uploaden?
Dit kan via Continental/VDO. Hiervoor dien je een upload template bij Continental/VDO aan te vragen. Mits juist ingevuld kan een totaal van 1000 adressen in één keer geupload worden. Deze locaties zullen voorzien worden van een straal van 50m. In het locatiemenu kunnen de geuploade locaties verder verfijnd worden.
Kan ik vanuit een map een locatie definiëren?
Dit kan via de rittenregistratie. Door een start/stop adres te selecteren, kan in het volgende menu de van: en naar: adres aangevinkt worden om opgenomen te worden als locatie.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Hoe verander ik de labelweergave bij de voertuigen?
Dit is in te stellen in het mijn-account menu van de beheerder. Kies in het veld uit ‘Volledig’, ‘Bestuurder’, ‘Kenteken’, ‘Laatste Locatie’ of ‘Voertuignummer’.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Kost het sturen van een SMS bericht geld?
Ja, kosten zijn per verstuurd bericht (per nummer) en afhankelijk van de provider van het gekozen nummer
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar als je een Remote Tachograaf Data download abonnement hebt afgesloten.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen. Het aantal soorten rapporten is afhankelijk van het type abonnement dat is afgesloten.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?
Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.
Hoe stel ik een taal in voor de gebuiker?
Momenteel ondersteunt proConnect 3 talen te weten; Nederlands, Duits en Engels. Dit kan ingesteld worden per gebuiker.
Andere talen kunnen worden aangevraagd. Omdat elke gebruiker van het systeem een andere taal als voorkeur kan hebben, worden de talen ingesteld bij iedere individuele gebruiker.
Ga naar [Beheer]-[Gebruikers] en selecteer een gebruiker (of maak een gebruiker aan) en selecteer [CULTUUR]. Kies een taal.
“ILT scherpt handhaving rij- en rusttijden wegvervoer aan”
Lees meerSinds 1 maart 2021 is in Nederland het ERRU*-register actief. De ILT gaat hier ook op handhaven en start per 1 april 2021 met de registratie van strafpunten. Met het volledig vernieuwde TIS-Web® ga je goed voorbereid op weg!
Lees meerOndanks de welbekende Covid-19 beperkingen zijn er méér dan 1200 tachograaftechnici geslaagd voor de verlenging van hun tachograaf ijkmeesterbevoegdheid via trainingen op de VDO Academy
Lees meer+31 (0)40 302 3500
nl@vdo.com Afspraak makenWij houden je op de hoogte van regelgeving, producten, technieken, beurzen, seminars en trainingen
Aanmelden voor nieuwsbrief