VDO - A Trademark of the Continental Corporation

VDO Nederland, keeping your business moving.
Nederland Keeping your business moving

proConnect Kennisbank

Informatie, documentatie en FAQ

Dashboard

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.

 

Green Driving

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is alleen zichtbaar indien je een FMS abonnement hebt afgesloten.

 

Productie

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.

Kan ik meerdere locaties uploaden?

Dit kan via Continental/VDO. Hiervoor dien je een upload template bij Continental/VDO aan te vragen. Mits juist ingevuld kan een totaal van 1000 adressen in één keer geupload worden. Deze locaties zullen voorzien worden van een straal van 50m. In het locatiemenu kunnen de geuploade locaties verder verfijnd worden.

Kan ik vanuit een map een locatie definiëren?

Dit kan via de rittenregistratie. Door een start/stop adres te selecteren, kan in het volgende menu de van: en naar: adres aangevinkt worden om opgenomen te worden als locatie.

 

Kaart

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.

Hoe verander ik de labelweergave bij de voertuigen?

Dit is in te stellen in het mijn-account menu van de beheerder. Kies in het veld uit ‘Volledig’, ‘Bestuurder’, ‘Kenteken’, ‘Laatste Locatie’ of ‘Voertuignummer’.

 

 

Beheer

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.

Kost het sturen van een SMS bericht geld?

Ja, kosten zijn per verstuurd bericht (per nummer) en afhankelijk van de provider van het gekozen nummer

 

 

Tachograaf

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar als je een Remote Tachograaf Data download abonnement hebt afgesloten.

 

 

Rapporten

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen. Het aantal soorten rapporten is afhankelijk van het type abonnement dat is afgesloten.

 

 

Support

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.

 

 

Gebruiker

Hoe krijg ik dit menu zichtbaar in proConnect?

Dit menu is beschikbaar bij alle abonnementen.

Hoe stel ik een taal in voor de gebuiker?

Momenteel ondersteunt proConnect 3 talen te weten; Nederlands, Duits en Engels. Dit kan ingesteld worden per gebuiker.
Andere talen kunnen worden aangevraagd. Omdat elke gebruiker van het systeem een andere taal als voorkeur kan hebben, worden de talen ingesteld bij iedere individuele gebruiker.

Ga naar [Beheer]-[Gebruikers] en selecteer een gebruiker (of maak een gebruiker aan) en selecteer [CULTUUR]. Kies een taal.

  • Producten en training

    Regel het online

    Shop
  • Advies en ondersteuning

    Wij houden je op de hoogte van regelgeving, producten, technieken, beurzen, seminars en trainingen

    Aanmelden voor nieuwsbrief